Αυτές είναι οι τροφές που διώχνουν το άγχος και την πίεση !

639

Τι θα λέγατε να διώξετε το περιττό στρες από τη ζωή σας, τρώγοντας; Όχι, δεν σας προτείνουμε να ανοίξετε το ψυγείο σας και να παραδοθείτε σε ό,τι βρεθεί μπροστά σας.

Σας ενημερώνουμε, ωστόσο, ότι κάποιες τροφές, χάρη στα θρεπτικά συστατικά που περιέχουν, έχουν την ιδιότητα να μας κάνουν να αισθανόμαστε ψυχική ευεξία, αποδεσμεύοντάς μας από κάθε περιττό άγχος ή στρες.

Κι αν αναρωτιέστε ποιες είναι αυτές οι τροφές, οι παρακάτω γραμμές σας απαντούν…

Αβοκάντο

Το νόστιμο αυτό φρούτο περιέχει, μεταξύ άλλων, λουτεϊνη, βιταμίνη Ε και φυλλικό οξύ τα οποία θωρακίζουν τον οργανισμό μας από το έντονο στρες. Θα πρέπει, ωστόσο, να μην το παρακάνετε με την ποσότητα που καταναλώνετε, καθώς είναι πλούσιο σε λιπαρά και επομένως, σε θερμίδες!

Βρώμη

Η βρώμη, χάρη στους σύνθετους υδατάνθρακες που περιέχει, αυξάνει τη σεροτονίνη, δηλαδή το νευροδιαβιβαστή της χαράς. Ως εκ τούτου, μας βοηθά να νιώθουμε πιο ήρεμοι και πιο ευδιάθετοι. Σύμφωνα με έρευνες, μάλιστα, ένα μπολ με γάλα και λίγες κουταλιές βρώμης, αποτελούν ιδανική επιλογή για το πρωινό γεύμα των παιδιών, καθώς τα βοηθά να παραμένουν, πνευματικά, δραστήρια.

Καρύδια

Τα καρύδια, λόγω της μελοτονίνης αλλά και της κρυπτοφάνης που περιέχουν, έχουν την ιδιότητα να βελτιώνουν τη μνήμη και τη συγκέντρωσή μας. Επιπλέον, δρουν ευεργετικά σε όσους πάσχουν από αϋπνίες, χαρίζοντας τους έναν εύκολο και ήρεμο ύπνο.

Πράσινο τσάι

Έχει αποδειχθεί επιστημονικώς ότι το πράσινο τσάι επηρεάζει τα επίπεδα σεροτονίνης στον εγκέφαλο, με αποτέλεσμα να μας χαρίζει όμορφη και χαλαρή διάθεση.

Μαύρη σοκολάτα

Η καφεϊνη και η θεοβρωμίνη που περιέχονται στη μαύρη σοκολάτα, έχουν την ιδιότητα να διεγείρουν το κεντρικό νευρικό σύστημα, να βελτιώνουν τη λειτουργία του εγκεφάλου και να ανεβάσουν τη διάθεσή μας! Καθώς η δράση της είναι ηρεμιστική και αντικαταθλιπτική ως ένα βαθμό, σε στιγμές έντονης πίεσης, αφεθείτε στη γεύση της αγαπημένης σας μαύρης σοκολάτας!

Διαβάστε περισσότερα