Αποκτήστε τους τέλειους γλουτούς και εντυπωσιάστε!

659

Η απουσία σωματικής άσκησης, η καθιστική ζωή και η απότομη απώλεια βάρους είναι οι κύριοι λόγοι που οδηγούν στην αποδυνάμωση των μυών και συνεπώς, στην χαλάρωση και την πτώση των γλουτών.

 Αν οι γλουτοί βραζιλιάνικων προδιαγραφών αποτελούν και για εσάς διακαή πόθο, τι θα λέγατε να τους αποκτήσετε;

Παρακάτω σας προτείνουμε πέντε ασκήσεις που θα τονώσουν τους γοφούς και τους μηρούς σας, κάνοντας τους γλουτούς σας σφριγηλούς και καλοσχηματισμένους!

Άσκηση 1η: Καθίσματα

Σταθείτε όρθιοι με τα πόδια σας να έχουν άνοιγμα μεγαλύτερο από τους ώμους σας. Λυγίστε αργά τα γόνατα και χαμηλώστε μέχρι τα δάχτυλα των χεριών σας να ακουμπήσουν τα πλάγια των παπουτσιών σας. Παραμείνετε σε αυτή τη στάση μετρώντας ως το 30. Κατόπιν, τεντώστε αργά τα πόδια σας, ώστε να επανέλθετε στην αρχική σας στάση. Προσοχή στις ανάσες σας! Στο κατέβασμα εισπνέετε, στην επαναφορά εκπνέετε.

Άσκηση 2η: Επικύψεις ενός ποδιού

Σταθείτε όρθιοι, στηριχτείτε στο αριστερό πόδι και τοποθετήστε το δεξί σας πόδι 3-4 cm πιο πίσω. Με την πλάτη ίσια, σκύβετε μπροστά μέχρι ο κορμός σας να γίνει παράλληλος με το πάτωμα και τα δάχτυλα του δεξιού χεριού να το ακουμπήσουν. Κάντε 3 σετ από 12 επαναλήψεις στο κάθε πόδι. Θυμηθείτε: Όταν χαμηλώνετε εισπνέετε, όταν ανασηκώνεστε εκπνέετε.

Άσκηση 3η: Βηματισμός με ολίσθηση

Σταθείτε όρθιοι με τα πόδια να έχουν το ίδιο άνοιγμα με τους ώμους σας και τοποθετήστε τα χέρια σας στη μέση. Τοποθετήστε το μπροστινό πέλμα του αριστερού ποδιού σας πάνω σε ένα πατάκι που γλιστράει. Διατηρώντας τον κορμό σας ίσιο και το πέλμα σας σε επαφή με το πατάκι, γλιστράτε μαλακά μέχρι να τεντωθεί το αριστερό πόδι και να να λυγίσει ελαφρώς το δεξί. Κατόπιν, επανέρχεστε στην αρχική σας θέση γλιστρώντας. Κάντε 3 σετ με 12 επαναλήψεις στο κάθε πόδι.

Άσκηση 4η: Άρσεις ποδιού

Στηριχτείτε στις παλάμες σας και τα δάχτυλα των ποδιών έχοντας τους αγκώνες λυγισμένους και ακριβώς κάτω από τους ώμους. Διατηρώντας το υπόλοιπο σώμα σας ακινητοποιημένο, σηκώστε το ένα πόδι προς τα πάνω και κρατήστε το υπερυψωμένο. Κάνετε 3 στε από 12 επαναλήψεις για κάθε πόδι. Μην ξεχνάτε: Εκπνοή κατά την ανύψωση του ποδιού, εισπνοή στην επαναφορά του.

Άσκηση 5η: Άρσεις λεκάνης

Ξαπλώστε ανάσκελα με τα πέλματά σας στο πάτωμα και τα πόδια λυγισμένα. Έχοντας τα χέρια σας ανοιχτά, ανασηκώνετε τη λεκάνη σας ψηλά μέχρι το σώμα να ευθυγραμμιστεί από τους ώμους μέχρι τα γόνατα. Σφίγγετε τους γλουτούς και παραμένετε ακινητοποιημένοι μετρώντας ως το 10. Χαμηλώνετε στην αρχική σας θέση και επαναλαμβάνετε. Θυμηθείτε: Εκπνοή στην ανύψωση, εισπνοή στην επαναφορά.

Κρατήστε για συμμάχους σας, την υπομονή και την επιμονή και τα αποτελέσματα σύντομα θα σας αποζημιώσουν!

Διαβάστε περισσότερα