Αλάτι: Δείτε γιατί να το αποφύγετε!

389

Είναι, πλέον, γνωστό ότι το αλάτι δεν είναι και τόσο αθώο τόσο για την υγεία μας όσο και τη σιλουέτα μας.

Παρακάτω σας παρουσιάζουμε τις κυριότερες αιτίες για τις οποίες θα πρέπει να περιορίσετε αισθητά την ποσότητα του αλατιού που καταναλώνετε ημερησίως.

Ως μια πρώτη εικόνα να σας ενημερώσουμε ότι κάθε παραπανίσιο γραμμάριο αλατιού αυξάνει την πιθανότητα να παχύνουμε κατά 25%.

Διαβάστε επίσης: Χάστε βάρος χωρίς να κάνετε δίαιτα!

-Η κατανάλωση αλατιού συνδέεται άμεσα με την αύξηση της αρτηριακής πίεσης.

-Προκαλεί κατακράτηση υγρών

-Επηρεάζει αρνητικά το μεταβολισμό στο σώμα μας, καθώς και τον τρόπο με τον οποίο ο οργανισμός μας απορροφά το λίπος

-Η κατανάλωση του αλατιού συνδέεται ευθέως με την παχυσαρκία.

Παρόλο λοιπόν που κάποιοι συνεχίζουν να θεωρούν το αλάτι “αθώο”, μάλλον αυτό δεν ισχύει. Θα πρέπει να είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί στην ποσότητα που καταναλώνουμε και μάλιστα, σύμφωνα με τους ειδικούς δε θα πρέπει να ξεπερνάμε τα 6 γραμμάρια αλατιού ημερησίως.

Διαβάστε περισσότερα