Nα τρως πριν ή μετά το γυμναστήριο; (τι καίει περισσότερο λίπος;)

Μία έρευνα δίνει την απάντηση!

1681

Eπειδή σίγουρα δεν έχεις πολύ ελεύθερο χρόνο και προσπαθείς να στριμώξεις κάπου και 1 ώρα στο γυμναστήριο, θέλουμε να είσαι σίγουρη πως ο χρόνος που ξοδεύεις εκεί έχει – πράγματι – αποτέλεσμα.

Ιδιαίτερη έκπληξη μας προκαλεί το γεγονός πως ό,τι βρίσκεται (ή όχι) στο στομάχι σου μπορεί να επηρεάσει σημαντικά το πώς το σώμα σου θα κάψει θερμίδες και θα αντιδράσει στη γυμναστική.

Ερευνητές από το University of Bath ζήτησαν από 60 υπέρβαρους, άνδρες εθελοντές να ασκηθούν πριν και μετά από ένα χορταστικό πρωινό με λευκό ψωμί, βούτυρο, μαρμελάδα, δημητριακά, γάλα και χυμό πορτοκαλιού.

Όπως φάνηκε, ο μεταβολισμός των συμμετεχόντων ενεργοποιήθηκε από το αποθηκευμένο λίπος και όχι από τους υδατάνθρακες του πρωινού. Με άλλα λόγια, ακόμα κι αν απολαμβάνεις ένα γεύμα πριν την άσκηση σου, είναι πιθανό πως το σώμα σου δεν θα το αξιοποιήσει καν για σε κρατήσει κατά τη διάρκεια της άσκησης.

Φυσικά, το συγκεκριμένο αποτέλεσμα μπορεί να αλλάξει αν αλλάξουν και οι συμμετέχοντες της μελέτης. Σε κάθε περίπτωση, σύμφωνα με την personal trainer και fitness blogger Kayla Itsine, «το σημαντικότερο είναι να ακούς το σώμα σου και να κάνεις ό,τι σε κάνει να αισθάνεσαι άνετα».

Αν, λοιπόν, προτιμάς να τρως πριν τη γυμναστική, η Itsines τυπικά επιλέγει ένα μήλο με φυστικοβούτυρο, ένα φλιτζάνι με φρούτα ή τοστ με αυγό.

Διαβάστε περισσότερα